DB Schenker wdraża nową, cyfrową platformę bookingową

Polscy klienci firmy mają już dostęp do connect 4 land, dzięki której wycenią i zamówią usługi logistyczne w zakresie transportu lądowego.

- Uruchomiając platformę connect 4 land, robimy kolejny ważny krok na drodze cyfryzacji i wyposażamy naszą firmę w narzędzie umożliwiające osiągnięcie długoterminowego sukcesu. Bezpośrednia i spersonalizowana komunikacja z klientami pozostanie oczywiście istotnym aspektem naszej głównej działalności - mówi Jochen Thewes, chief executive officer DB Schenker.

Jego zdaniem nowy cyfrowy interfejs do składania zleceń uprości korzystanie z profesjonalnych usług firmy DB Schenker, szczególnie w przypadku małych i średnich klientów.

Obecnie platforma connect 4 land jest dostępna dla klientów DB Schenker na polskim, niemieckim i hiszpańskim rynku transportowym. Jak zapowiada DB Schenker do końca roku sukcesywnie będzie uruchamiana w kolejnych krajach Europy. W najbliższym czasie firma wdroży również connect 4 ocean i connect 4 air – nowe systemy zleceń online dla transportu morskiego i lotniczego.

Joanna Hamdan 9690 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }