L’Oréal wprowadza papierowe opakowanie

Firma L’Oréal od dawna dąży do zmniejszenia wpływu na środowisko i ogłasza opracowanie pierwszej tubki na bazie papieru. Na rynku pojawi się ona w 2020 r.

To owoc współpracy koncernu z firmą Albéa, światowym liderem opakowań kosmetycznych.

Ta przełomowa innowacja pozwoli markom z grupy L’Oréal zastąpić większość plastiku używanego obecnie w tubkach nowymi biologicznymi i certyfikowanymi materiałami podobnymi do papieru.

Wprowadzenie na rynek nowych opakowań poparte będzie testami, które firma zamierza przeprowadzić w kwietniu przyszłego roku. Jako pierwsze w tubach na bazie papieru pojawić się mają kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała.

Innowacja to kolejny krok realizowany przez firmę L’Oréal w ramach zrównoważonego rozwoju.

Koncern zobowiązał się, że do 2025 r. wszystkie jego plastikowe opakowania będą nadawały się do ponownego napełnienia, recyklingu czy kompostowania, a 50% plastiku użytego do ich produkcji będzie pochodzić z materiałów pochodzenia biologicznego.

Joanna Hamdan 9729 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }