Kolejni partnerzy aplikacji Too Good To Go

Pizza Hut, North Fish i Foods by Ann Healthy Store dołączyły do Too Good To Go. W tygodniu startu aplikacja stała się piątą najpopularniejszą apką w kategorii żywność i napoje w Google Play i AppStore. Dzięki niej można kupić niesprzedane danego dnia dania w obniżonych cenach.

Sieć pizzerii będzie oferować kultowe pozycje z menu w 15 miejscach w Warszawie, 1/3 lub mniej ceny regularnej zaoferują też wszystkie restauracje North Fish w Warszawie i Krakowie oraz w Katowicach w Silesia City Center. Do listy partnerów dołączyła też sieć Anny Lewandowskiej Healthy by Ann w Galerii Północnej i Royal Wilanów w Warszawie.

Too Good To Go stawia czoło wyzwaniu ograniczania marnowania żywności. Już w pierwszym tygodniu startu stała się piątą najpopularniejszą apką w kategorii żywność i napoje zarówno w Google Play, jak i w AppStore.

Too Good To Go to wywodząca się z Danii aplikacja, dzięki której niesprzedana danego dnia żywność, zamiast lądować w koszu, staje się posiłkiem-niespodzianką.

Sklepy i restauracje codziennie oferują świeże produkty, takie jak np. pieczywo, owoce, świeże kanapki, sałatki czy też pełne dania. Dzięki aplikacji użytkownicy mają szansę uratować przed wyrzuceniem pełnowartościowe produkty czy posiłki kupując je w bardzo atrakcyjnych cenach.

Too Good To Go działa w 13 krajach i ma już ponad 17 mln klientów. Dzięki aplikacji zostało uratowanych już ponad 23 mln posiłków, co ograniczyło emisję o ponad 58 tys. ton CO2.

 

Katarzyna Pierzchała 5103 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.