Unilever wspiera nową linię Kasz pełnych smaku Knorr

Działania komunikacyjne mają na celu promocję nowych produktów marki oraz zwiększenie świadomości Polaków w zakresie wartości odżywczych kasz.

Najnowsza seria dań jest w 100% naturalna, odpowiednia dla wegetarian, oraz różnorodna.

W ramach działań na Instagramie, do kulinarnej podróży zaproszonych zostało kilkudziesięciu influencerów oraz 4 ambasadorki projektu: aktorki Olga Frycz, Monika Mrozowską, Agnieszka Sienkiewicz oraz baletnicę Svetlana Ovsyankina.

Każda z osób otrzymała przesyłkę pełną witamin i smaku. W skrzyniach dostarczanych przez kurierów ubranych w farmerskim stylu, oprócz różnorodnych produktów z linii Kasz pełnych smaku Knorr, można było znaleźć świeże, naturalne, zdrowe warzywa i zioła. Rolą ambasadorek projektu było przyrządzenie dowolnej potrawy z kaszy Knorr oraz zachęcenie innych do zrealizowania kulinarnych pomysłów z wykorzystaniem nowych produktów marki.

Ostatnim punktem kampanii jest instagramowy konkurs, w którym do zadań użytkowników należy przedstawienie w formie zdjęciowej swojej wersji potrawy na bazie kasz Knorr oraz uzasadnienie, za co lubią produkt. Do wygrania są m. in. 4 zestawy Kasz pełnych smaku Knorr oraz bony do sklepu z akcesoriami kuchennymi.

Za działania z zakresu influencer marketingu, towarzyszące wprowadzeniu nowej linii Kasz pełnych smaku Knorr odpowiada agencja Tailor Made PR.

Joanna Hamdan 9851 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }