Jan i Aneta Kuroniowie w reklamie Bonduelle

Działania prowadzone są pod hasłem "Odkrywaj fasole Bonduelle codziennie na nowo".

Kampania z udziałem znanych i lubianych kucharzy – Anety i Jana Kuroniów – będzie prowadzona w sieci reklamowej Google Display Network oraz na YouTube i rozpoczyna się na przełomie października i listopada 2019 r. i wspierać będzie fasole jako składnik popularnych dań oraz fasole w sosie, które są daniem gotowym do spożycia po podgrzaniu.

Planowany zasięg obu kampanii to prawie 5 milionów wyświetleń. Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja Lafudu. Kampanię na YouTube oraz w sieci GDN będą wspierać działania na Facebooku, w aplikacji kulinarnej Fooder oraz na warzywneinspiracje.pl.

Joanna Hamdan 9836 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }