Brown House & Tea - nowy gracz na rynku herbaty

Brown House & Tea planuje przetrzeć nowe, rzemieślnicze szlaki na rynku herbaty zdominowanym przez produkty przemysłowe i dystrybutorów sprzedających herbatę luzem, bez szczelnych opakowań.

Rodzinna firma z Dolnego Śląska stawia na certyfikowane, organiczne surowce, ręczną produkcję bez dodatku aromatów oraz szczelne i biodegradowalne opakowania.

Jak mówią przedstawiciele firmy, projekt powstania nowych herbat dojrzewał przez lata. Początki nie były łatwe, bo wbrew pozorom stawianie na rynku herbaty na prostotę, nie jest łatwe. Niewielu producentów i dostawców gotowych na pełną transparentność odnośnie surowców. - To przemysłowa produkcja wyznacza dziś standardy, ale eto kraftowe podejście znacznie szybciej zmieniło rynek piwa czy kawy - uważa Katarzyna Ogrodzińska-Skałba, założycielka Brown House & Tea.

Brown House & Tea planuje przetrzeć nowe, rzemieślnicze szlaki na rynku zdominowanym przez produkty przemysłowe i dystrybutorów sprzedających herbatę luzem, bez szczelnych opakowań. Jak podkreśla producent blendy są tworzone ręcznie, wyłącznie z organicznych składników pochodzących z niewielkich, często rodzinnych plantacji. Pakowane są próżniowo w specjalistyczne, biodegradowalne opakowania.

- Od początku postawiliśmy sobie za cel, że nasze produkty będą w pełni ekologiczne. Nasze opakowania są biodegradowalne i kompostowalne, dodatkowo, nadaliśmy im ciekawy, nowoczesny wygląd, zachęcając do ich ponownego wykorzystania. Właśnie rozpoczęliśmy na Instagramie kampanię mającą zachęcić do potraktowania ich jako świetną alternatywę dla doniczek - dodaje Katarzyna Ogrodzińska.

Na początek do sklepu internetowego producenta trafiły cztery blendy. Są to: Zielona i Mirt (zielona herbata Sencha, liście mirtu cytrynowego), Rooibos i Baobab (liście rooibosa, liście miodokrzewu, kawałki cynamonowca, korzeń imbiru, strąki kardamonu, skórka pomarańczy, skórka cytryny, goździki, kawałki baobabu), Zielona i Kurkuma (zielona herbata Dooars, zielona herbata Sencha, korzeń kurkumy, mirt cytrynowy, Matcha) oraz Czarna i Róża (czarna herbata Darjeeling, pąki irańskiej róży).

Joanna Hamdan 12883 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.