IKEA w Blue City ma już rok

Sklep sieci w zupełnie nowym, mniejszym formacie został otwarty 23 października 2018 r.

Od tego czasu IKEĘ w Blue City odwiedziło już 1,5 mln osób.

Nowy format IKEA w Blue City wyróżnia się lokalizacją blisko centrum miasta oraz nowoczesnymi rozwiązaniami prezentacji asortymentu, które mają zapewniać jak najlepsze doświadczenia zakupowe dla odwiedzających i mogą służyć za inspirację dla ich domu.
 
W IKEA w Blue City zakupy można zrobić stacjonarnie, poprzez specjalne kioski on-line z dostawą do domu, a teraz także zamówić je w kasie sklepu do nowo uruchomionego Punktu Odbioru Zamówień. Jeśli wybrany produkt nie jest dostępny w sklepie, można go zamówić na miejscu i odebrać już następnego dnia bądź max. w ciągu 48 godzin. Usługa obejmuje cały asortyment marki. Punkt Odbioru Zamówień mieści się na poziomie -1, wjazd na parking podziemny od Al. Jerozolimskich.
 
Z okazji urodzin co tydzień od 23 października do 27 listopada na klientów IKEI w Blue City czekać będą limitowane, atrakcyjne oferty.
 
Od 21 października do 30 listopada klienci będę mieli także do dyspozycji specjalną urodzinową ofertę odbioru zamówionych produktów w Punkcie Odbioru Zamówień – tylko za 1 zł. Dodatkowo, przy zakupach powyżej 75 zł konsumenci otrzymają prezent – kupon na ciastko Daim oraz kawę za 1 zł (do jednego paragonu klienci mogą otrzymać max. 3 kupony).

IKEA w Blue City to także nowa lokalizacja Centrum IKEA dla firm. Konsumenci, dzięki połączeniu atutów sklepu i punktu spotkań z biznesem, w trakcie jednej wizyty poznają asortyment dla biura, jak i domu. Poprzez stronę www.ikea.com/pl/pl/ikea-business/centrum-ikea-dla-firm-pub3be6ae81 przedsiębiorcy mogą umówić się z projektantem, który doradzi i zaplanuje przestrzeń biurową dostosowaną do ich potrzeb. Klientom oferowane są też dogodne formy płatności, takie jak przelew, raty czy możliwość leasingowania zamówienia. Do dyspozycji odwiedzających są także bezpłatne miejsca na parkingu centrum handlowego.

Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }