Biedronka i Legia Warszawa celują w zdrowie

Celem wspólnej akcji Biedronki i Legii Warszawa jest propagowanie sportowego tryby życia i właściwego sposobu odżywiania dzieci.

Legia Warszawa jest jedynym polskim i jednym z siedmiu europejskich klubów, który dołączył do programu edukacyjnego „Celuj w zdrowie”, a jego partnerem jest sieć Biedronka. Z programu skorzysta 260 dzieci z czterech warszawskich szkół podstawowych, w wieku 9-10 lat.

Inauguracja programu z udziałem piłkarzy Legii Warszawa: Pawła Stolarskiego i Mateusza Wieteski, odbyła się w Klubie Biznesowym na Stadionie Legii we wtorek, 22 października. Przy ul. Łazienkowskiej 3 młodzi uczestnicy programu podpisali indywidualne kontrakty. Znalazły się w nich postanowienia dotyczące odżywiania i aktywności fizycznej na najbliższe miesiące.
 
Program „Celuj w zdrowie” zakłada udział w ćwiczeniach ruchowych oraz 11 zajęć tematycznych, m.in. wizytę w Filtrach Warszawskich poprzedzoną dodatkową lekcją na temat wody, wspólne ćwiczenia z rodzicami w klubach fitness należących do partnera programu Zdrofit, naukę czytania etykiet produktów podczas wizyt w sklepach Biedronka, wypracowanie zdrowych nawyków żywieniowych i kompletowanie posiłków. Waga i wzrost uczestniczących dzieci zostaną sprawdzone na początku i na zakończenie programu, które planowane jest na kwiecień 2020 roku.
 
Uczniowie mają zaplanowane również zajęcia praktyczne. Na przykład podczas wizyt w sklepach sieci Biedronka poznają m.in. składy i wartość odżywczą produktów z poszczególnych pięter piramidy zdrowego żywienia.
 
Współfinansowany ze środków Fundacji UEFA program „Celuj w Zdrowie” będzie realizowany w tym samym czasie w siedmiu europejskich klubach piłkarskich. Oprócz Legii będą to: Chelsea FC, Feyenoord Rotterdam, Club Brugge, Szachtar Donieck, Brentford FC i Hapoel Tel Awiw. Autorem programu jest European Football for Development Network (EFDN), której członkiem jest Fundacja Legii. Partnerem merytorycznym w zakresie dostosowania treści do standardów w Polsce jest Fundacja Instytutu Matki i Dziecka.
 
Zdjęcie: Jacek Prondzynski/Legia.com
 
Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }