Orlen wręczył kluczyki do samochodów kolejnym laureatom loterii

10 samochodów, które są jednymi z głównych nagród w wielkiej loterii PKN Orlen, trafiło już do nowych właścicieli.

Kluczyki do samochodów Peugeot SUV 3008 wręczono 22 października w warszawskiej siedzibie spółki kolejnym laureatom loterii. Gratulowali im Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen, Patrycja Klarecka, członek zarządu ds. sprzedaży detalicznej w koncernie oraz kierowca Orlen Team – Robert Kubica.

Loteria cieszy się dużą popularnością. Do tej pory wydano 20,5 mln zdrapek. - W ten sposób nie tylko promujemy nasze produkty, ale też wzmacniamy rozpoznawalność marki Orlen. Duża w tym zasługa Roberta Kubicy, który jest twarzą naszej kampanii promocyjnej i jednym z najpopularniejszych polskich sportowców, świetnie znanym też poza granicami kraju – mówił Daniel Obajtek. - My skutecznie wykorzystujemy ten potencjał, co odzwierciedlają m.in. nasze wyniki finansowe w detalu – podkreślił.

Największa w historii koncerny loteria, która ruszyła 23 kwietnia br., przekroczyła już półmetek i nadal nie zwalnia. Do tej pory wylosowano 68 z puli 88 aut. Do 31 grudnia na uczestników loterii czeka jeszcze wiele nagród, w tym 20 samochodów, wyjazd na ostatni wyścig sezonu Formuły 1 do Abu Zabi, a także produkty pod marką Verva.

Loteria jest rekordowa. Nie tylko pod względem liczby nagród, których jest 11,5 mln, ale także ich wartości, przekraczającej 56 mln zł. W ramach loterii jest też 17 zestawów promocyjnych.

Zasady udziału w akcji są proste – żeby wylosować konkursową zdrapkę, najpierw trzeba kupić jeden z 17 zestawów promocyjnych Stop Cafe. Zdrapki dają szansę zdobycia jednej z wielu nagród. Do tej pory rozdane zostało już ponad 600 tys. batonów proteinowych, przeszło 2,5 mln napojów Verva Magnez + B6 i prawie 2 mln napojów energetyzujących Verva. Ponadto każdy z uczestników programu Vitay może zarejestrować swój unikalny kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i zawalczyć o ostatni już w tym sezonie wyjazd na zawody Formuły 1, które zostaną rozegrane w grudniu w Abu Zabi. Losowanie zwycięzcy odbędzie się 3 listopada.

Loteria łączy się ze specjalną kampanią produktową, której twarzą jest Robert Kubica. Dla fanów zawodnika Orlen Team przygotowano wiele atrakcyjnych gadżetów, z których klienci stacji do tej pory najchętniej wybierają smycze, metalowe długopisy i ramki do tablic rejestracyjnych.

Współpracę z Robertem Kubicą koncern będzie kontynuował także w przyszłym roku. Widoczne są już wymierne wyniki tego partnerstwa. Co szósty klient stacji Orlen i co 10 klient stacji konkurencyjnych deklaruje, że dzięki wsparciu zawodnika przez PKN chętniej korzysta z oferty stacji Orlen.

 

Katarzyna Pierzchała 3012 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }