Znamy już polskich ambasadorów kampanii Chivas

Wystartowała kampania "Success is a blend" marki Chivas, która mówi o ludziach odważnie sięgających po swoje marzenia i pokazuje, że każdy z osobna jest wyjątkowy i niepowtarzalny blend. Jej ambasadorami zostali Magdalena Cielecka, Maciej Musiał i Jarosław Kuźniar.

Na zdjęciu ambasadorowie kampanii  „Success is a blend”, których poznaliśmy w restauracji Kuby Wojewódzkiego - Niewinni Czarodzieje 2.0 

 Wizjonerzy, koneserzy, rzemieślnicy, przedsiębiorcy i filantropi – bracia James i John Chivas pokazali, jak harmonijnie realizować każdą z tych ról. Nie zamykali się na jeden z obszarów, ponieważ mieli ciągły głód nowych wyzwań oraz wierzyli, że sukces nie bierze się z niczego – to efekt ciężkiej pracy i konsekwencji w działaniu. Choć wartości, jakimi kierowali się bracia sięgają jeszcze XIX wieku, ich filozofia inspiruje do dziś. Przykładem jest kampania „Success is a blend”, której ambasadorami zostały trzy osobowości, z których każda jest unikalną indywidualnością. Inspirują talentem, determinacją, pasją i empatią. Stanowią mieszankę cech każdy z osobna i jednocześnie całkowicie niepowtarzalny blend jako zespół. Projekt „Success is a blend” pokazuje ich historie, inspiruje do celebrowania sukcesu, poszukiwania niesamowitych doświadczeń i czerpania z dziedzictwa braci Chivas.

Magdalena Cielecka

Kiedyś powiedziała: „Sukces jest wtedy, gdy nagrody, uznanie, popularność nie naruszają mojego kośćca, mojego wewnętrznego azymutu. Nie wiem, czy go osiągnęłam, ale jestem na dobrej drodze, żeby go w sobie pogłębiać i rozwijać, bo wydaje mi się, że taki sukces nie jest dany raz na zawsze”.

To jedna z najbardziej cenionych i popularnych aktorek teatralnych, filmowych oraz telewizyjnych. Łączy swoją rozpoznawalność z szacunkiem dla zwolenników zarówno teatru, jak i srebrnego ekranu. Nie boi się iść swoją drogą, ponieważ jak mówią o niej krytycy, charakteryzuje ją wyjątkowy „upór niezależności”. Laureatka wielu nagród filmowych, zauważana i doceniana na zagranicznych festiwalach. Ikona klasy i stylu.

Maciej Musiał

To z pewnością jeden z najbardziej pożądanych aktorów młodego pokolenia. Doceniony przez amerykańską edycję Forbesa na liście „30 under 30”. Przedwojenną kindersztubę i wizerunek młodego gentelmana przełamuje doskonałym poczuciem humoru. W jednym ze swoich postów na Instagramie odnoszącym się do serialu „1983” pisze: „Chciałbym, żeby historia tego projektu była przykładem dla młodych ludzi, że się da. Że warto się rozwijać, mieć marzenia, które są silnikiem naszych działań i o te marzenia walczyć. Że warto wyznaczać sobie cele i je realizować. Nie przejmować się brakiem wiary innych w naszą wizję ani niepowodzeniami, ale wyciągać z nich wnioski. A przede wszystkim, żeby wpuszczać w siebie tylko dobro i patrzeć w stronę światła. Bo tam, gdzie patrzymy – tam idziemy. A przy okazji kibicować innym w ich podróży”.

Jarosław Kuźniar

Pracuje odkąd skończył 15 lat. Jeden z najpopularniejszych dziennikarzy w Polsce mający na swoim koncie wiele nagród branżowych. Pochodzi z małego miasteczka, ale postrzega to jako źródło pozytywnej motywacji. Podkreśla, że dało mu to przekonanie, że „jak sam sobie czegoś nie zrobisz, to niczego nie dostaniesz”. Pracował w największych redakcjach, ponieważ ciągle szukał więcej – zarówno wiedzy, jak i wyzwań. Ciągle w biegu, sprawdza, szuka, testuje, tworzy, komentuje i rozmawia. Od kilku lat z innej pasji, podróży, też próbuje uczynić swój zawód. Odkrywa świat w swoich programach i poprzez rozwój własnego butiku dla podróżników.

Należąca do firmy Pernod Ricard marka Chivas to luksusowa szkocka whisky typu blended. Siedziba firmy mieści się w szkockim regionie Speyside, trunek sprzedaje się w przeszło 100 krajach na całym świecie. Firma sprzedaje ponad 4,2 mln skrzynek 9-litrowych rocznie. Oferta obejmuje m.in.: Chivas 12, Chivas Extra, Chivas XV, Chivas Mizunara, Chivas 18, Chivas Ultis, Chivas 25, Chivas Regal The Icon, a także dostępną wyłącznie w sklepach wolnocłowych whisky Chivas Brothers Blend.

 

Katarzyna Pierzchała 3024 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }