Supermercato24 przejmuje serwis Szopi.pl

Supermercato24, największy w Europie dostawca zakupów spożywczych tego samego dnia, przejmuje Szopi.pl, największy w Polsce serwis on-line dostarczający produkty spożywcze na życzenie z różnych sklepów stacjonarnych.

Na zdjęciu: Anna Podkowińska, CEO Supermercato24 w Polsce oraz członek grupy dyrektorów zarządzających międzynarodowymi strukturami firmy
 
W opinii Supermercato24, w wyniku akwizycji polskiej spółki Supermercato24 staje się pierwszym tego typu podmiotem w Europie, który rozwija się na rynkach wielu krajów. Przejęcie to także pierwszy krok w stronę strategii międzynarodowej ekspansji, wspierany przez wyspecjalizowanych inwestorów, fundusze venture capital: FII Tech Growth, 360 Capital oraz Innogest.

Konsolidacja umożliwia również rozwijanie strategicznych partnerstw na polskim rynku – sklepów i sieci handlowych. To z kolei służy do zbudowania potencjału umożliwiającego ekspansję na kolejnych rynkach międzynarodowych. Ponadto dzięki przejęciu przez Supermercato24 usługi świadczone przez Szopi.pl już wkrótce będą dostępne w innych miastach.
 
- To wielka przyjemność powitać Szopi.pl w zespole Supermercato24. Wspólnie dzielimy przekonanie, że największą korzyścią dla naszych klientów jest rozwijająca się sieć współpracujących z nami sklepów i sieci handlowych oraz jakość naszych usług. Jesteśmy pewni, że połączenie naszych doświadczeń i potencjału pozwoli nam na rozwinięcie naszego biznesu w Polsce znacznie szybciej i efektywniej - mówi Anna Podkowińska, CEO Supermercato24 w Polsce oraz członek grupy dyrektorów zarządzających międzynarodowymi strukturami firmy.
 
Platforma Szopi.pl będzie zintegrowana z Supermercato24 na początku 2020 r., a założyciele Szopi.pl pozostaną w strukturach połączonych spółek i będą skupiać się na rozwoju biznesu oraz działalności operacyjnej.
 
Supermercato24 jest pierwszym włoskim internetowym e-sklepem spożywczym, umożliwiającym realizację zakupów jeszcze w dniu złożenia zamówienia oraz oferująca klientom wybór on-line ich ulubionego, pobliskiego sklepu spożywczego, a także selekcję wielu produktów i promocji. Przypisany do realizacji zamówienia szoper odbiera wybrane produkty ze sklepu i dostarcza je na wybrany adres, nawet w ciągu dwóch godzin. Dodatkowo, ma możliwość kontaktu z klientem i może zaproponować mu zamienniki w przypadku brakujących produktów.
 
Z kolei założone w 2016 r. Szopi.pl działa w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz Poznaniu. Zajmuje się dostarczaniem produktów z największych polskich supermarketów i dyskontów, takich jak: Carrefour, Auchan, Biedronka czy Lidl. Model biznesowy jest taki sam jak przypadku Supermercato24: użytkownicy odwiedzają stronę Szopi.pl i komponują listę zakupów w ulubionym sklepie. Następnie specjalnie przeszkolona osoba robiąca zakupy – „szoper” dostarcza im wybrane produkty.
 
Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }