"Piątuś radę da"

Pod takim hasłem OSM Piątnica startuje z nową kampanią dedykowaną jogurtom Piątuś.

Celem kampanii, której towarzyszy nowy bohater Łoś, jest kształtowanie pewności siebie, a działania w jej zakresie obejmują spoty reklamowe, kampanię w digitalu oraz w social mediach.

Spoty z łosiem Piątusiem od 18 października można zobaczyć w telewizji oraz jako pre-rolle na Youtube, a od 8 listopada także w kinach w całej Polsce. Kampania obejmuje również social media oraz współpracę z influencerami.

Plej odpowiada za koncept i realizację kampanii ATL, komunikację w social mediach i współpracę z influencerami, a także pomysł oraz realizację animacji we współpracy z Studio BrosFX. Agencja stworzyła także Piątusiową piosenkę (konsultacja muzyczna: Sirens, kompozytor: Paweł Skorupka, tekst: Bartek Fabiszewski z Plej). Strategicznie projekt wspierał Melting Pot, a za zakup mediów odpowiada FiveMedia, a za koordynację ze strony OSM Piątnicy odpowiadała Marta Salwa – junior brand manager.

Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }