Take&Go wykorzystuje płatności Blue Media

System wykorzystywany w aplikacji pierwszego całkowicie bezobsługowego sklepu w Polsce działa w oparciu o autorskie rozwiązanie płatnicze firmy wpisujące się w trend tzw. seamless payments.

Przy tworzeniu rozwiązania płatniczego dla Take&Go największym wyzwaniem było zapewnienie bardzo krótkiego czasu realizacji płatności, dzięki czemu proces płacenia, oraz całych zakupów, jest możliwie prosty i odbywa się bez najmniejszych zakłóceń.

- Jak pokazują doświadczenia klientów Take&Go, udało nam się to w pełni osiągnąć, jednocześnie zachowując pewność transakcji - uważa Krystian Wesołowski z Blue Media.

Pierwszy całkowicie bezobsługowy sklep w Polsce pod marką Take&Go wystartował w Poznaniu. Cały proces zakupów w placówce, w tym płacenie za towary, jest w pełni zautomatyzowany. Dzięki wykorzystanym technologiom klienci po prostu wchodzą do sklepu, wybierają produkty i wychodzą, a płacenie odbywa się w tle.

Aby robić zakupy w Take&Go wystarczy zainstalować aplikację sklepu oraz przypisać do niej kartę płatniczą (debetową lub kredytową). Wchodząc do sklepu należy przyłożyć do czytnika wygenerowany w aplikacji kod QR. Wszystkie produkty w sklepie są oznakowane tagami RFiD (automatycznie odczytywanymi drogą radiową), i podlegają automatycznemu zliczeniu. Klienci nie muszą skanować kodów produktów.

Dzięki w pełni zautomatyzowanemu procesowi płacenia klienci nie muszą wyjmować gotówki czy kart płatniczych. Po zatwierdzeniu listy zakupów w komórce po prostu przechodzą przez specjalną strefę płacenia, a płatność jest pobierana automatycznie.

Więcej o sklepie Take&Go pisaliśmy tutaj.

Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }