Kaufland z nową marką własną K - Stąd Takie Dobre

Kaufland wprowadził do oferty prawie 50 artykułów, które są dostępne w sklepach sieci w całej Polsce od 17 października. W planach jest systematyczne poszerzanie oferty. Pod koniec przyszłego roku marka K - Stąd Takie Dobre ma obejmować już 150-200 produktów.

Kaufland stworzył nową markę własną, która oferuje produkty charakterystyczne dla polskiej kuchni pochodzących wyłącznie - jak podkreśla operator - od sprawdzonych, krajowych producentów. Wśród nich można znaleźć między innymi różnego rodzaju pierogi, wędliny, kiełbasy, twarogi, białe i żółte sery, makarony do zupy, ciasta i dania gotowe. Łącznie prawie 50 produktów. Planowane jest systematyczne rozszerzanie oferty. Do końca listopada na półkach sklepów Kaufland będzie dostępnych ponad 80 artykułów od 26 producentów. Pod koniec przyszłego roku marka K – Stąd Takie Dobre ma obejmować już 150-200 produktów.

- Dążymy do tego, aby poprzez produkty marki własnej Kaufland zapewnić klientom jak największy wybór różnorodnych artykułów. Nowa marka K – Stąd Takie Dobre to naturalna odpowiedź na potrzeby naszych klientów, którzy coraz częściej szukają produktów od polskich producentów i chcą cieszyć się ich wysoką jakością w przystępnej cenie – mówi Justyna Przybylska, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej sieci Kaufland.

Od 17 października klienci mogą kupić m.in. kiełbasę krakowską suchą, kiełbasę głogowską, kluski śląskie, twaróg krajanka, makaron dwujajeczny do zupy, jabłka prażone czy makowiec.

Już w momencie debiutu oferty K-Stąd Takie Dobre pięć produktów ma oznaczenie „Produkt polski”, promowane przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Są to jabłka prażone, dwie mieszanki warzyw oraz dwa rodzaje makaronu. Sieć zapowiada, że asortyment z oznakowaniem „Produkt polski” wkrótce się powiększy.

- Poprzez stworzenie i planowany dynamiczny rozwój asortymentu nowej marki będziemy mieć okazję do dalszego, harmonijnego rozwoju współpracy z polskimi producentami – dodaje Justyna Przybylska.

Ilona Mrozowska 3317 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }