Nowa ambasadorka Head & Shoulders

Po Annie Lewandowskiej ambasadorką marki została Barbara Kurdej-Szatan.

Aktorka i prezenterka jest twarzą najnowszej kampanii szamponu Head & Shoulders Supreme z portfolio firmy Procter & Gamble, która właśnie wystartowała. 

Działania obejmą: kampanię telewizyjną, kampanię digitalową wraz z social mediami. Na potrzeby kampanii przygotowane zostały również specjalne formaty w punktach sprzedaży.

Wcześniej ambasadorką szamponu Head & Shoulders Supreme była Anna Lewandowska.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za działania PR agencja Partners of Promotion, a za zakup mediów Mediacom.

Joanna Hamdan 9735 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }