Biedronka wybrała partnera do PPK

Będzie nim firma PKO TFI, która wesprze sieć w procesie wdrożenia i zajmie się obsługą Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Firma PKO TFI została wybrana w efekcie prac specjalnego zespołu, składającego się z przedstawicieli i ekspertów wielu działów Jeronimo Martins Polska, m.in. personalnego, prawnego oraz finansowego, a także profesjonalnego doradcy zewnętrznego, firmy AON.
 
- Dokonaliśmy jednej z najważniejszych decyzji z punktu widzenia przyszłości ponad 65 tysięcy naszych pracowników. Proces wyboru partnera był wielostopniowy, uwzględniający szeroki zakres kryteriów oceny. Na każdym etapie prowadziliśmy również konsultacje z partnerami społecznymi, reprezentowanymi przez organizacje związkowe i Forum Pracownicze działające w naszej firmie. Decyzja o wyborze PKO TFI, została również wsparta przez porozumienie podpisane ze wszystkimi organizacjami związkowymi - mówi Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny i członek zarządu w Jeronimo Martins Polska.
 
Zadaniem PKO TFI będzie pełna obsługa pracowników, zarówno w zakresie wsparcia pracodawcy w kwestii komunikowania zasad programu, jak i merytorycznej obsługi uczestników. W najbliższym czasie, jako uzupełnienie procesu komunikacji prowadzonego już od kilku miesięcy,  każdy pracownik Jeronimo Martins Polska otrzyma kompleksowe materiały informacyjne zawierające informacje dotyczące uczestnictwa w programie PPK, prowadzonym przez PKO TFI.
 
Podczas wyboru firmy, która będzie sprawowała opiekę nad funduszami gromadzonymi przez ponad 65 tys. pracowników Biedronki, jednym z najważniejszych czynników branych pod uwagę była efektywność instytucji finansowych w zarządzaniu aktywami, czyli historyczne wyniki działalności inwestycyjnej, stabilność instytucji, ich reputacja, jak również zdolność do obsługi firm o tak dużej skali działalności jak Biedronka. Dodatkowo analizowane były dotychczasowe doświadczenia instytucji finansowych w zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi lub emerytalnymi.

Pierwsze wpłaty na poczet PPK zostaną pobrane z pensji pracowników przy okazji wypłat za miesiąc listopad.

Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }