Akcje promocyjne zwiększają odwiedzalność outletów

Ich klienci coraz chętniej korzystają z innych form promocji, w tym z bonów zniżkowych na kolejne zakupy. Przedstawiciele centrów Designer Outlet uważają, że kluczem do sukcesu jest odpowiednie połączenie tej formy promocji z dodatkowymi obniżkami cen.

Sklepy oraz centra handlowe nie ustają w wysiłkach, aby zachęcić klientów do skorzystania z ich oferty. Oprócz obniżek sezonowych coraz częściej stawiają także na akcje promocyjne oraz eventy. Z raportu Polaków portfel własny „Kochamy okazje” Santander Consumer Banku wynika, że młodzi konsumenci, w wieku 18-29 lat, oprócz standardowych rabatów, doceniają także inne formy promocji. Aż 38,4% z nich za jedną z atrakcyjniejszych wskazało bon zniżkowy na kolejne zakupy.

Świadomość polskich konsumentów rośnie, dlatego coraz uważniej wybierają promocje, które są faktycznie dla nich korzystne, dopasowane do ich potrzeb i planów zakupowych. Potwierdzeniem tego trendu jest Szalony Weekend, wydarzenie, które z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów Designer Outlet. Podczas poprzedniej, odbywającej się w czerwcu tego roku akcji, centrum w Piasecznie pod Warszawą odwiedziło aż o 47% osób więcej niż w trakcie ubiegłorocznej edycji, o 59% zwiększyła się także sprzedaż.

- Szalony Weekend jest już swojego rodzaju marką, rozpoznawaną, lubianą i wyczekiwaną przez klientów. W dniach akcji mogą skorzystać zarówno ze sporych rabatów, jak i uzyskać bony zniżkowe – mówi Elżbieta Zygmunt, marketing manager Designer Outlet Sosnowiec, PRÔM Peakside ROS Outlet Management.

Wtedy przy zakupach w wysokości przynajmniej 300 zł, klienci otrzymają bon zniżkowy o wartości 100 zł i mają miesiąc na jego wykorzystanie w wybranym sklepie w centrum.

- W związku z tym mogą sami zadecydować, czy chcą od razu dokonać kolejnych zakupów, czy też się z nimi wstrzymać. Być może zechcą przeznaczyć bon już na prezenty świąteczne lub artykuły zimowe? Najważniejsze, że otrzymują prawo wyboru. Decyzja należy do nich – podkreśla – mówi Elżbieta Zygmunt.

Najbliższy Szalony Weekend będzie miał miejsce we wszystkich centrach Designer Outlet – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie w dniach 25-27.10.

Każde z nich oferuje mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Produkty są w cenach 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów są m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger.

PRÔM to przedsięwzięcie joint venture PEAKSIDE CAPITAL i ROS Retail Outlet Shopping. PRÔM jest w Polsce operatorem Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec oraz Fashion Outlet Kraków.

 

Katarzyna Pierzchała 3012 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }