Polomarket poszerza zdrową półkę

Polska sieć supermarketów poszerza ofertę produktów bio, bez glutenu, bez cukru oraz bez laktozy i GMO. Sieć w ostatnich miesiącach zalistowała na stałe kilkadziesiąt indeksów tworzących tzw. zdrową półkę.

Polomarket już od lat cyklicznie oferuje klientom produkty ze zdrowej półki (na zasadzie in-out). Każdorazowo po takich akcjach wyciągane są wnioski dotyczące potencjału poszczególnych produktów. Dane te plus analiza trendów rynkowych pozwoliły na opracowanie stałej oferty zdrowej półki.

- Nasza sieć zawsze bardzo dokładnie wsłuchiwała się w oczekiwania klientów oraz była i jest na bieżąco z trendami rynkowymi czy zmianami w nawykach żywieniowych – zapewnia Jarosław Brudnicki, dyrektor zakupów Polomarket. - Dzięki temu już kilka lat temu zaczęliśmy stopniowo, na początku na zasadzie in-out, a w tym roku już na stałe wprowadzać produkty z szeroko rozumianej zdrowej półki. Niektóre powstały w procesie równoległym tworzenia naszych brandów, np. wędliny z czystą etykietą Rzeźnik Szymon Pure – dodaje.

Aktualnie w ramach zdrowej półki klienci Polomarket mają do wyboru prawie 50 indeksów. To zarówno produkty świeże z kategorii nabiałowej, wędliny, warzywa i owoce, jak i produkty suche, między innymi kawy, mąki, makarony, przekąski i słodycze. Sieć cały czas pracuje nad dalszym poszerzeniem oferty. Przyjęty harmonogram zakłada wprowadzenie do końca roku kolejnych indeksów, tak aby oferta z początkiem 2020 r. zamknęła się około 100 pozycjami i dała sieci pełną kompetencje dla tej kategorii.

Grupa Polomarket to polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W jej skład wchodzi również spółka logistyczna. Jej początki sięgają 1997 r. od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie.

Sieć miesięcznie odwiedza prawie 9 mln klientów w całym kraju. Jest pracodawcą dającym zatrudnienie ponad 6 300 osobom.

Katarzyna Pierzchała 3012 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }