Renovality - nowa marka na polskim rynku

Czy czeskie kosmetyki naturalne podbiją nasz rynek?

- Już sześć lat temu nasze kosmetyki skradły serca czeskich klientów. Zaczynaliśmy od niewielkiej działalności, by już po dwóch latach nasze produkty sprzedawały się w milionach sztuk - zdradza Olga Horáková, która wraz z Petrem Navrátil stworzyła firmę rodzinną Renovality.

Czeska marka oferuje całe spektrum produktów wykonanych wyłącznie z naturalnych składników. Jak zdradzają właściciele firmy, hitem u naszych południowych sąsiadów okazało się serum hialuronowe, o wyjątkowych właściwościach przeciwzmarszczkowych.

- Wiele kobiet zrezygnowało z dodatkowych zabiegów kosmetycznych, po tym jak zaczęły stosować nasze serum hialuronowe. Po nasze kosmetyki sięgają także mężczyźni i rodzice niemowlaków. Balsam Bobio, zawierający m.in. masło shea oraz olej morelowy idealnie nawilża i koi wrażliwą skórę dzieci - przyznaje Olga Horáková.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy niektóre surowce pochodzą nawet z Australii, gdzie są prasowane i wysyłane na linię produkcyjną w Czechach. Ponadto kosmetyki regularnie oddawane są do certyfikowanych laboratoriów, które nie tylko badają ich wpływ na organizm człowieka, ale także skuteczność działania.

- Pod tym względem nie różnimy się od rynku kosmetyków zawierających w składzie chemię - dodaje Olga Horáková.

Jednak jak przyznają założyciele firmy Renovality, użytkownicy kosmetyków naturalnych znacznie różnią się od tych sięgających po produkty syntetyczne. Przede wszystkim są zdecydowanie bardziej wymagający. A to głównie za sprawą poziomu wiedzy na temat kosmetyków naturalnych. Osoby wybierające produkty naturalne to najczęściej osoby, które już wcześniej żyły w zgodzie ze środowiskiem, a kosmetyki to kolejny element ich sposobu na życie. Skuteczność naturalnych kosmetyków jest dla nich dodatkowym argumentem na pożegnanie się z chemią.

Zdjęcie: Instagram marki

Joanna Hamdan 9851 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }