Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Grzaniec Galicyjski świętuje 25 lat

Mija właśnie ćwierć wieku od powstania marki, która stała się dla wielu synonimem wina grzanego.

- Grzaniec Galicyjski jest obecny na polskim rynku od 1994 roku i jako jedyny produkt w tej kategorii robiony jest ściśle według niezmiennej, tradycyjnej receptury. Jego sekretem jest wysokiej jakości wino dostępne tylko w trzech miejscach na świecie oraz specjalnie dobrana kompozycja naturalnych przypraw korzennych - mówi Jakub Nowak, prezes zarządu JNT Group.

Z okazji jubileuszu Grzaniec Galicyjski zagości podczas jarmarków świątecznych m.in. w Warszawie i we Wrocławiu czy Targach Bożonarodzeniowych w Krakowie. Marka obecna będzie także w Strefie Kibica i Strefie VIP podczas Pucharu Świata w Skokach Narciarskich m.in. w Wiśle.

Prowadzona będzie także komunikacja w kanałach social mediowych, w tym m.in. konkursy na Facebooku oraz aktywności z influencerami na Instagramie.

Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }