Łaciate dobrze, gdy czeka w domu

Nowa kampania Mlekpolu i mleka Łaciatego.

Spółdzielnia mleczarska Mlekpol w Grajewie rozpoczyna nową kampanię promującą mleko Łaciate.

Nowa kampania mleka Łaciatego to 3 historie, które będą przypominać o wartościach zawartych w marce Łaciate, takich jak naturalność, jakość i smak.

Pierwsza z historii, która pojawi się w mediach jesienią, przywołuje nasze najlepsze skojarzenia z domem, jakie pamiętamy także z dzieciństwa, z domem pachnącym mlekiem i poranną kawą. W kolejnych odsłonach kampanii promocyjnej producent będzie podkreślał jubileusz 25-lecia obecności mleka Łaciate na rynku.

Kampania promocyjna składać się będzie ze spotów reklamowych 15 i 30 sekundowych emitowanych w stacjach telewizyjnych TVP, TVN oraz Polsat. Dodatkowe działania wspierające kampanię telewizyjną Łaciatego będą prowadzone na stronie www.laciate.pl, Facebooku i w popularnych serwisach internetowych takich, jak: Noizz Food, Interia, Blix oraz na bilbordach w całym kraju.

Kampania mleka Łaciatego powstała we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa, odpowiedzialną za komunikację tej marki, a prowadzona będzie w telewizji, mediach społecznościowych oraz na nośnikach zewnętrznych.

Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }