Biedronka zachęca do współpracy

W tym celu sieć zaprezentuje się na Targach Franczyzy w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, gdzie przedstawi swoją ofertę dla partnerów biznesowych.

Biedronka będzie obecna na targach po raz pierwszy, bo obecnie sieć rozwija ten model biznesowy.
 
Pierwszy sklep prowadzony przez partnerów biznesowych Biedronka otworzyła ponad 10 lat temu. Obecnie w całym kraju jest to ok. 70 placówek.
 
Partner, który chciałby przystąpić do sieci sklepów Biedronka, powinien dysponować lokalem (własnym lub wynajętym) najlepiej w miejscowości 3-5 tys. mieszkańców oraz możliwościami finansowymi przystosowania obiektu do standardów sieci. Sklepy partnerskie będą otwierane w całej Polsce.
 
W ramach współpracy Biedronka wyposaży sklep oraz ladę tradycyjną we wszystkie potrzebne urządzenia i dostarczy do niego towar, przekaże know-how i na bieżąco będzie wpierać działalność handlową w zakresie marketingu. Każdy Partner oraz jego personel zostanie przeszkolony w zakresie standardów sieci Biedronka.
 
Warszawskie Targi Franczyzy to największe takie wydarzenie w Europie Środkowo-Wschodniej. Impreza to trzy dni spotkań, 200 konceptów franczyzowych i 7 tysięcy przedsiębiorców zainteresowanych otwarciem własnej firmy pod znaną marką. Targi Franczyzy odbędą się w dniach 17-19 października w Pałacu Kultury i Nauki.
 
Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }