Oceanic wspiera linię AA Men

Kampania obejmie digital/display oraz działania w obszarze social media.

Kampania o charakterze launchowym wspierać będzie debiut nowej linii premium AA Men.

Główne kanały komunikacji, które zostaną wykorzystane to: Facebook, YouTube i Google Display Network.

Komunikacja skierowana będzie do nowoczesnych, świadomych i dbających o siebie mężczyzn w wieku 30+. Promowane w kampanii produkty z nowej linii AA Men: Serum wygładzające skórę, Krem wyrównujący koloryt i Matujący spray do twarzy, dostępne będą w sklepach Rossmann.

Za opracowanie koncepcji i realizację kampanii digital oraz social mediowej odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.   

Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }