Kamis promuje musztardy w kampanii

Działania wystartowały w październiku i potrwają miesiąc.

W kampanii promowane są cztery musztardy marki Kamis z portfolio McCormick Polska: Sarepska, Delikatesowa, Chrzanowa oraz Rosyjska.

Kampania ma charakter wizerunkowy a jej celem jest zainspirowanie konsumentów do wypróbowania przepisów z użyciem musztard Kamis.

Kampania skierowana jest do wszystkich miłośników potraw mięsnych, do których idealnym dodatkiem jest właśnie musztarda.

Za przygotowanie idei kreatywnej oraz key visuala kampanii, jak również kreację materiałów do social mediów odpowiedzialna jest agencja Kamikaze.

Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }