Żabka wprowadza zmiany w ofercie dla nowych franczyzobiorców

Przedsiębiorcy, którzy w okresie od 1 października 2019 r. do 31 marca 2020 r. podpiszą umowę z siecią, przez pierwsze sześć miesięcy będą mieć gwarantowany przychód nie mniejszy niż 15 tys. zł netto, niezależnie od obrotu.

- W ramach rozwoju naszego systemu franczyzowego uprościliśmy ofertę skierowaną do nowych franczyzobiorców, by była atrakcyjna, ale dawała również gwarancję rozwoju placówki, szczególnie na starcie, kiedy jest to najtrudniejsze. Bierzemy odpowiedzialność za lokalizacje naszych sklepów, w których wyborze pomaga nam sztuczna inteligencja. Nasze doświadczenia pokazują, że taka kwota pozwala franczyzobiorcy zatrudnić pracowników, przeszkolić ich i skoncentrować się na dobrym zarządzaniu sklepem, poznaniu klientów i ich potrzeb - mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu firmy Żabka Polska.

Oferta Żabki skierowana jest do osób zainteresowanych prowadzeniem własnego biznesu pod marką Żabki. Podpisując umowę z siecią, oprócz gwarancji minimalnego przychodu, franczyzobiorcy otrzymują „gotowy” do prowadzenia sklep, a także liczne korzyści wynikające z systemu franczyzowego. Nowi franczyzobiorcy biorą udział w programach rozwoju kategorii świeżych, pomagających w budowaniu lojalności klientów i rozwoju kluczowych grup asortymentowych. Ich sklepy wyposażane są w nowoczesne meble oraz sprzęt. Franczyzobiorcy otrzymują od sieci także pełne wsparcie logistyczne, IT oraz działania marketingowe.

- Widzimy ogromny potencjał dla rozwoju formatu convenience w Polsce. Sklep, w którym klient może zrealizować możliwie wiele potrzeb, w niedalekiej odległości od miejsca zamieszkania czy pracy to przyszłość handlu. Dodatkowo, na konkurencyjnym rynku, jakim bez wątpienia jest handel detaliczny, szczególnie ważne jest wsparcie solidnego i rozpoznawalnego partnera, jakim jak Żabka. Z pewnością nasza oferta to atrakcyjna alternatywa dla osób planujących własny biznes „od zera”, ale także szansa dla osób potrzebujących wsparcia w aktywizacji zawodowej, na przykład ze starszej grupy wiekowej. Jesteśmy dumni, że dokładamy swoją cegiełkę do rozwoju przedsiębiorczości wśród Polaków - powiedział Adam Manikowski.

Szczegóły na temat oferty franczyzowej dostępne są na www.zabka.pl/franczyza.

Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }