Netto ruszyło z kolejną akcją lojalnościową

W jej ramach klienci sieci w zamian za zakupy otrzymają prawie 80% rabat na kieliszki, szklanki oraz inne szklane produkty marki Schott Zwiesel.

Zasady akcji są bardzo proste: za każde wydane 25 zł klient otrzyma przy kasie jedną naklejkę. Aby uzyskać rabat na wybrany produkt, wystarczy zebrać 10 naklejek.

W ofercie promocyjnej znajdują się kieliszki do czerwonego i białego wina oraz do szampana, dwa rodzaje szklanek oraz wazony i karafka.

To już kolejna kampania lojalnościowa przygotowana przez sieć handlową Netto w tym roku. Wcześniej klienci Netto mogli wziąć udział w dwóch akcjach z produktami marki Thomas by Rosenthal Group: garnkami i patelniami oraz nożami.

Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }