Spiżarnia Dworska - nowa marka PGS

Jak informuje firma ma się ona pojawić w sklepach sieci tuż przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia.

Jak zapewnia PGS wędliny i kiełbasy marki Spiżarnia Dworska pochodzić będą wyłączenie od polskich producentów. Zdaniem przedstawicieli firmy, marka ma nawiązywać do tradycyjnych polskich smaków i wysokojakościowych produktów. Obecnie grupa testuje wyroby potencjalnych dostawców, jednocześnie sprawdzając oczekiwania konsumentów.

W związku z planowanym rozwojem marki, Polska Grupa Supermarketów szuka kolejnych producentów wędlin, a także wyrobów mlecznych na Podlasiu oraz Mazurach, czyli najczystszych rejonach kraju. 

- Podlasie, będące „zielonymi płucami polski”, jest według nas idealnym miejscem na współpracę z lokalnymi rolnikami i przedsiębiorcami. Czyste powietrze, nieskażona natura – to charakterystyka regionu, która idealnie wpisuje się w wymogi produkcji eko/bio - deklaruje Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów. 

W pierwszej kolejności wyroby trafią do wybranych sklepów Grupy, jednak docelowo mają być dystrybuowane do wszystkich placówek.

Spiżarnia Dworska to druga, po O! Dobre. Pewne. Twoje., marka własna należąca do PGS. Zadebiutowała już w połowie bieżącego roku, wódką klasy mid-premium. Spiżarnia Dworska ma skupiać się głównie na specjałach tradycyjnie kojarzonymi z typowo polskimi wyrobami.

Joanna Hamdan 9685 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }