Herbapol-Lublin nabywa zakład w Lubawie

Przejęcie przetwórni owoców i warzyw, dotychczas współpracującej ze spółką, to kolejny krok w strategii umacniania pozycji firmy w kategorii produktów dżemowych.

1 października Herbapol-Lublin stał się właścicielem zorganizowanej części przedsiębiorstwa firmy Przetwórnia Owoców i Warzyw Robert Kowalkowski w Lubawie. Zakład produkcyjny został włączony do struktur firmy, stając się kolejnym oddziałem spółki, zaś pracownicy dotychczas zatrudnieni w tym zakładzie dołączyli do grona pracowników. Oddziałem będzie kierował dotychczasowy właściciel, Robert Kowalkowski.

- Zakup Przetwórni w Lubawie to ważny krok w rozwoju firmy Herbapol-Lublin, który stwarza możliwość konsekwentnego umacniania naszej pozycji na rynku produktów dżemowych - mówi Evangelos Evangelou, prezes zarządu Herbapol-Lublin. - Będąc wiceliderem kategorii, widzimy obszary, które mają potencjał i chcemy to wykorzystać. Nowy zakład produkcyjny pozwoli nam zwiększyć elastyczność produkcji, co stwarza możliwość dalszego poszerzenia portfolio marki i nieustannej ewolucji w ramach tej kategorii rynkowej. Wiedza i wieloletnie doświadczenie dotychczasowego właściciela firmy oraz zespołu jest nieocenioną wartością i z pewnością wzbogaci nasz – wspólny już – biznes - dodaje Evangelos Evangelou.

Przetwórnia Owoców i Warzyw w Lubawie obecnie liczy łącznie ponad 6 000 mkw. Na 4 liniach produkcyjnych odbywa się obróbka, przygotowanie i pasteryzacja owoców i warzyw do produkcji przetworów, takich jak m.in. dżemy, marmolady, powidła, konfitury. W skali roku zakład produkuje 3650 ton wyrobów gotowych.

Z kolei Herbapol-Lublin to producent syropów owocowych, herbatek ziołowych i owocowych oraz herbat funkcjonalnych, czerwonych, białych i zielonych, jak również produktów dżemowych. Główna fabryka, w której odbywa się produkcja ziół, herbat i syropów mieści się w Lublinie, natomiast oddziały zielarskie - w Białymstoku. 

Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }