Zobacz jak Piotr i Paweł zmienia się w Eurospar [GALERIA]

Prace nad remodelingiem ruszyły pełną parą. Flagowy w Warszawie sklep sieci Piotr i Paweł w Blue City jest już zamknięty. Przed nim, w przestrzeni komunikacyjnej galerii, uruchomiono tymczasowy supermarket.

Tuż przed banerem zasłaniającym dotychczasowy sklep powstała namiastka dotychczasowego Piotra i Pawła. Przy ruchomych schodach stanęły regały z ograniczonym asortymentem, w tym przyciągająca uwagę wyspa owocowo-warzywna.

Taka zaskakująca lokalizacja – jak widać na zdjęciach – przypadła do gustu klientom przyzwyczajonym do robienia zakupów spożywczych na dolnym poziomie galerii Blue City. Do ich obsługi wystawiono trzy kasy.

Otwarcie sklepu już pod szyldem Eurospar zaplanowane jest na połowę listopada, o czym pisaliśmy tutaj.

 

 

 

 

Katarzyna Pierzchała 2961 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }