"Michaszek albo psikus"

To najnowsza aktywacja marki firmy Mieszko.

Zasady akcji są bardzo proste. Należy kupić dowolne Michaszki za min. 10 zł, zachować paragon, a następnie wykonać zadanie konkursowe - "Pokaż jak się bawisz na Halloween. Wrzuć psikuśne selfie".

Do wygrania: samochód marki Citroen C3, 10 konsol Sony PlayStation 4 oraz 100 x 100 zł na gry planszowe.

Szczegóły konkursu, który trwa do 8 listopada na promocjamichaszki.pl.
 
Joanna Hamdan 9854 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }