Coca-Cola udostępniła grę mobilną YEP

Ma ona za zadanie pomóc młodym osobom rozwijać kompetencje zawodowe w wirtualnych warunkach.

Z okazji drugiej rocznicy projektu Youth Empowered Program (YEP), Coca-Cola we współpracy z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką, stworzyła mobilną grę edukacyjną, która pomaga młodym ludziom poznać swoje kluczowe kompetencje i skutecznie oraz pewnie wejść na rynek pracy.

W ten sposób w tym roku firma zamierza przeszkolić co najmniej 20 tysięcy młodych ludzi i pomóc im rozwijać kluczowe umiejętności niezbędne nie tylko w życiu, ale również na rynku pracy.

Aplikacja YEP to gra tekstowa, tzw. paragrafówka, w której gracz - główny bohater - dokonuje wyborów, które mają wpływ na jej dalszy przebieg. Użytkownik rozpoczynając grę YEP „spotyka” i rozwija sztuczną inteligencję. Algorytm HalX – zależnie od tego, co gracz wybierze w pierwszym etapie - przekierowuje go w jeden ze światów: cyberprzestępców, niebezpiecznych organizacji czy gangsterów. Aby dotrzeć do finału, gracz nie tylko rozwiązuje zadania, ale również buduje swoją postać poprzez podejmowanie niełatwych decyzji czy nawiązywanie współpracy z różnymi podmiotami.

Ćwiczenia zawarte w grze są oparte o 8 kluczowych umiejętności, takich jak: komunikacja, przedsiębiorczość, analityka i podejmowanie decyzji, rozumienie siebie, interakcje i sieci kontaktów oraz wyrażanie siebie i rozwój osobisty. Rozwijają one zarówno użytkowników i użytkowniczki, wcielających się w rolę bohatera, jak i inteligentny algorytm obecny w grze - HalX. W trakcie gry użytkownicy podejmują również wiele wyborów – tylko od nich zależy czy będą podejmować ryzykowne decyzje i współpracować z hakerami, czy pozostaną ostrożni.

Gra jest kolejnym z elementów autorskiego projektu Coca-Cola - YEP Academy. Partnerem digitalowym projektu jest PwC, który będzie analizować realizację celu edukacyjnego.

Grę YEP można pobrać przez sklep Play - na smartfony z systemem Android, jak i przez AppStore - na iPphone’y.

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }