Lindt&Sprüngli buduje centrum dystrybucyjne

Obiekt powstaje w Grodzisku Mazowieckim, a jego otwarcie zaplanowane jest na II kwartał 2020 r.

Uruchomienie nowego centrum dystrybucyjnego Lindt&Sprüngli (Poland) w Grodzisku Mazowieckim ma wspierać jej dalszą ekspansję na rynku.

Jego powierzchnia wyniesie ok. 7 600 mkw., w tym część magazynowa 7 tys. mkw., dwa razy więcej niż w obecnie. Dwukrotnie zwiększy się też ilość miejsc paletowych w strefie składowania, z ok. 6 500 do 13 tys. Z 400 do 600 metrów wzrośnie powierzchnia strefy co-packingowej, gdzie przygotowywane będą gotowe zestawy promocyjne i standy ekspozycyjne z czekoladami do postawienia w sklepach i innych punktach sprzedaży.

Planowane jest też wzmocnienie zespołu odpowiedzialnego za obsługę magazynu i zatrudnienie nowych pracowników. W nowym obiekcie wyroby czekoladowe składowane będą w ściśle kontrolowanej temperaturze dodatniej 12°-16°C, z zachowaniem stałego poziomu wilgotności powietrza. Zastosowane mają być tu nowoczesne rozwiązania zwiększające efektywność obsługi magazynowej i przyjazne dla środowiska.

Z nowego centrum dystrybucyjnego Lindt&Sprüngli w Grodzisku Mazowieckim zaopatrywane będą punkty sprzedaży wyrobów czekoladowych w całej Polsce. Przy wyborze lokalizacji kluczowe znaczenie miało więc dobre skomunikowanie obiektu.

Nowym centrum dystrybucyjnym Lindt&Sprüngli w Grodzisku Mazowieckim zarządzać będzie ID Logistics,  dostawca usług logistycznych specjalizujący się w dedykowanej logistyce kontraktowej. ID Logistics współpracuje z Lindt&Sprüngli (Poland) już od 2010 r. Obecnie operator zarządza centrum dystrybucyjnym producenta czekolady w Błoniu k/Warszawy, z którego zaopatrywane są sklepy, galerie handlowe i hurtownie w całej Polsce. Zespół ID Logistics odpowiada za magazynowanie (składowanie, zarządzanie zapasami, kompletowanie zamówień i co-packing) oraz dystrybucję wyrobów czekoladowych do punktów dostaw (dedykowany transport FTL).

Joanna Hamdan 9576 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }