Carrefour rozwija koncept e-grocery

Sieć rozszerzyła zasięg swojego e-sklepu spożywczego zakupycodzienne.carrefour.pl o kolejne miasta województwa śląskiego - Sosnowiec, Chorzów, Czeladź i Siemianowice Śląskie, a za dwa tygodnie uruchomi na terenie całej Polski dostawy kurierskie artykułów niewymagających chłodzenia.

Jak tłumaczy Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefourze, firma kontynuuje w ten sposób strategię omnikanałową.

- Sukcesywnie otwieramy e-sklepy w nowych miastach, ale teraz nasza oferta artykułów niewymagających chłodzenia dostępna będzie dla mieszkańców całej Polski - mówi.

Po otwarciu e-sklepów spożywczych w Warszawie, Krakowie i Katowicach, sieć zdecydowała o wdrożeniu konceptu w kolejnych miastach województwa śląskiego. W asortymencie 20 tys. produktów spożywczych i przemysłowych e-sklepu znajdują się artykuły ze wszystkich kategorii FMCG, w tym także produkty świeże - warzywa, owoce i zioła, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso i wędliny oraz nabiał, które Carrefour dostarczy teraz również mieszkańcom Sosnowca, Chorzowa, Czeladzi i Siemianowic Śląskich również w niedziele.

Carrefour zdecydował również o uruchomieniu na terenie całej Polski dostaw kurierskich, realizowanych od poniedziałku do piątku, produktów spożywczych niewymagających chłodzenia. Tym samym zapewni klientom, którzy do tej pory nie byli objęci zasięgiem e-grocery sieci, możliwość zamówienia i dostawy wybranych produktów e-grocery niezależnie od miejsca, w którym mieszkają. Usługa dostępna będzie za 2 tygodnie.

Aby sprawdzić asortyment produktów objętych dostawą kurierską będzie można wejść na stronę internetowego sklepu spożywczego sieci zakupycodzienne.carrefour.pl (lub wejść na stronę Carrefour.pl i wybrać zakładkę „Zakupy Spożywcze”) oraz podać kod pocztowy. System pokaże produkty, które można zamówić z dostawą kurierską. Jeśli natomiast klient objęty jest zasięgiem pełnego asortymentu e-grocery, tj. również produktów świeżych, dotychczasowa oferta nie ulegnie zmianie.

Obecnie w Polsce pod szyldem Carrefour działa prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }