Moller's promuje nowy produkt

Komunikację tranu Möller's o smaku jabłkowym przygotowało CU Communication Unlimited.

- Tworząc KV komunikacji nowego produktu, kontynuujemy lekką komunikację Möller'sa, ożywioną humorem i wyrazistym brandingiem. Hasło „Jabłko się wTRANżala” ujmuje w dowcipny sposób dwie wartości: nasz afekt do jabłek oraz nowość, jaką jest ich smak w tranie oraz czynność „wtranżalać”, która kojarzy się z przyjemnością jedzenia i picia rzeczy smacznych – informuje Rafał Grzeszkowski, art director Communication Unlimited.

Komunikacja będzie eksponowana w miejscach zakupu Möller'sa oraz w prasie.

 

Joanna Hamdan 9814 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }