SpongeBob powraca do Polomarketu

Postacie - SpongeBob, Patryk, Gary, Skalmar, Eugeniusz Krab oraz Plankton ponownie zawitały do Polomarketu. Tym razem klienci sieci, zwłaszcza ci najmłodsi, znajdą wizerunki swoich ulubieńców na specjalnej kolekcji śniadaniowej.

Kubki w sześciu wzorach, komplety talerzyków, misek oraz mat śniadaniowych od 16 października (środa) będą dostępne w kolejnym programie lojalnościowym Grupy Polomarket. Poza kolekcją śniadaniową w czasie akcji do nabycia będą w standardowej cenie pluszaki w dwóch rozmiarach z głównym bohaterem kreskówki, SpongeBobem.

- Licencja SpongeBob w akcji lojalnościowej zostanie wykorzystana u nas już kolejny raz. Po sukcesie pierwszej akcji z maskotkami sprzed dwóch lat, teraz zdecydowaliśmy się na zupełnie inne nagrody: dużo bardziej funkcjonalne, które będą towarzyszyły naszym najmłodszym, a także tym starszym klientom każdego dnia, przy śniadaniu czy choćby porannej kawie – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie. - Dlatego właśnie tym razem są to zestawy śniadaniowe – kubki, talerzyki, miseczki i maty, a nie kolejne pluszaki, dominujące od lat w programach sieci handlowych – wyjaśnia.

Jak je zdobyć? Wystarczy robić codzienne zakupy w Polomarkecie przy użyciu karty lojalnościowej – POLOkarty lub e-POLOkarty i zbierać specjalne znaczki: papierowe na ulotce kolekcjonerskiej lub wirtualne w aplikacji. Za każde wydane 30 zł lub zakup oznaczonych produktów klienci otrzymują znaczki. Ci, którzy zbiorą od 30 do 50 znaczków, będą mogli odebrać kubek, maty, talerzyki lub miseczki za darmo. Po zgromadzeniu połowy znaczków nagrody będzie można zakupić z 50%. rabatem, odpowiednio w cenach od 14,99 zł do 29,99 zł.

Akcja trwać będzie od 16 października do 31 grudnia lub do wyczerpania zapasów. Od 16 października do 17 grudnia kupujący będą mogli zbierać papierowe lub wirtualne znaczki. Na odbiór nagród będą mieli jeszcze dwa dodatkowe tygodnie.

Grupa Polomarket to polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W jej skład wchodzi również spółka logistyczna. Sieć zaczynała w 1997 r. od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Miesięcznie odwiedza jej sklepy prawie 9 mln klientów w całym kraju. Firma jest pracodawcą dającym zatrudnienie ponad 6 300 osobom.

Katarzyna Pierzchała 2957 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }