Koreański rząd promuje swoje kosmetyki w polskich galeriach

Wystartował projekt Koreańska Wyspa Urody. Pierwszy punkt sprzedażowy koreańskich kosmetyków działa już w warszawskiej Galerii Młociny. Kolejne lada moment powstaną w galeriach we Wrocławiu i Poznaniu.

Na zdjęciu: Huyng Suk Shim i Joanna Blanka Kukieła, właściciele Key Cosmetic

Sklep w Galerii Młociny jest pierwszym, testowym miejscem w Polsce, w którym sprzedawane są tylko koreańskie kosmetyki. Produkowane w Korei maski w płachtach, pianki i wegańskie żele są już w naszym kraju urodowym hitem ostatnich miesięcy za sprawą obecności w sieciach drogeryjnych.

- Widzimy ogromny potencjał sprzedażowy na polskim rynku, stąd decyzja o uruchomieniu Koreańskich Wysp Urody – mówi Anna Filejska, dyrektor ds. międzynarodowej sprzedaży w firmie Key Cosmetic.

Warszawska Koreańska Wyspa Urody sprzedaje popularne na świecie marki K-Beauty, takie jak Yadah, Duft & Doft czy Superfood, ale nie tylko. Oferta obejmuje około 60 SKU i będzie sukcesywnie rotować. - Jest ona starannie wyselekcjonowana. Będziemy oferować wiele produktów nieznanych na polskim rynku, a które są już bardzo popularne za granicą - wyjaśnia Filejska.

Projekt finansowany jest ze środków rządu koreańskiego i ma na celu promocję w Polsce koreańskich marek kosmetycznych. Bezpośrednim beneficjentem grantu jest firma House Boutique, której właścicielem jest Hyung Suk Shim. Współorganizatorem przedsięwzięcia jest firma Key Cosmetic, której właścicielami są Joanna Blanka Kukiwła oraz wspomniany już Hyung Suk Shim. Przedsięwzięcie wspierane jest przez sekcję handlową ambasady Korei w Polsce.

Działalność w branży kosmetyków koreańskich marka Key Cosmetic zaczęła od powstania biura w Seulu, które świadczy usługi certyfikacji dopuszczającej kosmetyki do obrotu w Unii Europejskiej. Następnie rozszerzyła działalność o import i dystrybucję azjatyckich kosmetyków w UE. Naturalnym krokiem dalszej ekspansji jest stworzenie punktów sprzedaży detalicznej w ramach Koreańskich Wysp Urody. Już wiadomo, że zaraz po Warszawie powstaną nowe punkty we Wrocławiu i Poznaniu.

Koreańska Wyspa Urody to nie tylko miejsce, w którym można kupić kosmetyki, to przede wszystkim promocja koreańskiej pielęgnacji skóry, która w ostatnich latach jest jednym z trendów kosmetycznych w Europie. Producenci koreańscy podkreślają, że polski rynek kosmetyczny, zaraz po Wielkiej Brytanii, jest szczególnie przyjazny temu trendowi. W mediach społecznościowych jest duże zainteresowanie markami.

Katarzyna Pierzchała 2957 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }