Dealz nowym najemcą Arkad Wrocławskich

Sieć jeszcze w tym roku otworzy lokal o powierzchni ponad 400 mkw.

Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych firm w konkurencyjnych cenach oraz ofertę marek brytyjskich, do niedawna niedostępnych na polskim rynku. Dyskont wyróżnia się dużym wyborem produktów spożywczych, drogeryjnych, zabawek, artykułów wyposażenia domu i akcesoriów dla całej rodziny.

Ponadto z początkiem jesieni 4 najemców zdecydowało się też na przedłużenie umów, a 1 powiększył lokal.

Umowy z Arkadami Wrocławskimi przedłużyli: salon obuwniczy Ryłko (112,4 mkw.), sklep z odzieżą Pit Bull (91,5 mkw.), salon z biżuterią Briju (81 mkw.) i Cukiernia Sowa (73 mkw.). Z kolei powierzchnię najmu o dodatkowe 140 mkw. powiększył sklep z zabawkami Toys Box. Lokal w nowej odsłonie zajmuje nieco ponad 410 mkw. na poziomie 1. wrocławskiego centrum handlowego.

Należące do Develia Arkady Wrocławskie proces rewitalizacji rozpoczęły w IV kwartale 2018 roku. Pierwszym krokiem ku realizacji nowej strategii było podpisanie umowy z Klockownią, która w listopadzie 2018 roku zadebiutowała na Dolnym Śląsku. Na początku czerwca br. sklep przeniósł się do nowego, dużo większego lokalu o powierzchni ponad 450 mkw. Arkady Wrocławskie przeszły też modernizację wnętrz i szereg zmian architektonicznych. W centrum handlowym regularnie odbywają się wydarzenia wpisujące się w trend edutainment, czyli edukację poprzez rozrywkę. Do rozszerzania oferty dla rodzin zachęcani są też najemcy. 

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }