Anna Lewandowska z nowym projektem

Trenerka i żona Roberta Lewandowskiego tym razem wprowadza na rynek kosmetyki.

- Kochani, razem z moim teamem specjalistów stworzyliśmy dla Was nowy, wspaniały produkt Phlov by Anna Lewandowska. Przeszło dwa lata pracy i mamy to! - chwali się na swoim instagramie Anna Lewandowska.

Jak podkreśla trenerka to jedyne takie na polskim rynku kosmetyki. Są innowacyjne, naturalne i wegańskie.

- W ten projekt włożyłam mnóstwo czasu i ... jeszcze więcej serca. 1000% zaangażowanie było niezwykłym wyzwaniem, którego efekty przeszły najśmielsze oczekiwania. o czym, mam nadzieje, przekonacie się same! Każdy szczegół: skład, zapach, konsystencja zostały odpowiednio dobrane i dopracowane. Korzystaliśmy (uwaga!) z najlepszych surowców na świecie! To nie są tylko kosmetyki! Stworzyłam markę, w której kwintesencją jest Twój stan umysłu, Twoje flow. Czuję dumę na maxa, że mogę być tego częścią - pisze Anna Lewandowska.

Kosmetyki dostępne są w sprzedaży od 7 października na stronie www.phlov.com, a od 29 października także w perfumeriach Sephora i na sephora.pl.

To kolejny projekt Anny Lewandowskiej. Od 2016 r. na rynku dostępna jest marka produktów spożywczych Foods by Ann. Jej misją - jak zapewnia pomysłodawczyni - jest wskazanie właściwych nawyków żywieniowych oraz tworzenie produktów, które udowodnią, że zdrowe nie musi kojarzyć się wyłącznie z wyrzeczeniem.

Anna Lewandowska otwiera też własne sklepy. Na początku tego roku w centrum handlowym Posnania powstał punkt Healthy Store. Dostępne są w nim zdrowe przekąski, ciepłe i zimne napoje, desery, soki coldpressed oraz inne produkty właśnie z portfolio marki Foods by Ann. Pierwszy tego typu lokal został otwarty w warszawskim osiedlu Royal Wilanów w listopadzie 2018 r. W grudniu zapowiadano, że poza Poznaniem punkty Healthy Sotre powstaną także w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Trójmieście oraz Rzeszowie.

Źródło i zdjęcie: instagram Anny Lewanowskiej, www.phlov.com

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }