Head & Shoulders w butelce z plastikowych odpadów

Najpopularniejsza marka szamponów do włosów na świecie pojawi się w sprzedaży w butelce wykonanej w 20% z plastiku zebranego na plażach.

Procter & Gamble, producent m.in. szamponów Head & Shoulders poinformował, że we współpracy z organizacjami i partnerami, którym przyszłość środowiska nie jest obojętna, zobowiązał się do stworzenia rozwiązań, dzięki którym żadne opakowanie produktów P&G nie trafi do oceanów.

- Mamy nadzieję, że dzięki naszym markom takim jak Head & Shoulders, która jest najpopularniejszą marką szamponu do włosów na świecie i w Polsce, zainspirujemy konsumentów do podejmowania odpowiedzialnych wyborów w życiu codziennym - mówi Geraldine Huse, CEO i prezes Procter & Gamble w Europie Centralnej.

Aby stworzyć ten produkt, firma połączyła siły z partnerami, którzy są ekspertami w dziedzinie odzyskiwania surowców wtórnych: TerraCycle, który zbierał i sortował odpady oraz Suez, który odpowiadał za proces przetwarzania tworzywa sztucznego. Eksperci działu Badań i Rozwoju marki Head & Shoulders pracowali przez ponad 10 miesięcy, aby zaprojektować butelkę, która jest dowodem na to, że plastikowe odpady można efektywnie wykorzystać w procesie recyklingu i nadać im drugie życie.

Butelka Head & Shoulders z plastikowych odpadów zebranych na plażach powstała też dzięki pracy tysiąca wolontariuszy.

Wprowadzeniu produktu na polski rynek towarzyszą inicjatywy mające na celu zwiększenie świadomości konsumentów na temat recyklingu plastikowych odpadów. Wspólnie z siecią Carrefour, która oferuje tę specjalną edycję na swoich półkach od września oraz Fundacją Nasza Ziemia, marka Head & Shoulders i inne marki Procter & Gamble angażują konsumentów do włączenia się w akcje sprzątania linii brzegowych polskich rzek, jezior i Bałtyku.

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }