Too Good To Go: ponad 10 tys. posiłków w 3 miesiące

Od czasu startu, a więc zaledwie w 3 miesiące, ten europejski startup liczy już 160 partnerów, dostępny jest w dwóch miastach i sprzedał prawie 11 tys. posiłków.

Sukces aplikacji pokazuje, że Polacy są gotowi na zmianę postawy wobec marnowania jedzenia i chętnie zmieniają ją dzięki technologii. - Myślę tu nie tylko o użytkownikach aplikacji, ale parterach, których sieć powiększa się praktycznie codziennie - mówi Kuba Walasek, country manager Too Good To Go w Polsce. 

celem Too Good To Go na 2020 r. jest powiększenie społeczności do 50 mln użytkowników (w tej chwili w Europie jest to prawie 16 mln), oraz zaproszenie do ruchu 75 tys. partnerów (obecnie 29 tys.). Too Good To Go chce także ruszyć z programami edukacyjnymi w 500 szkołach, jak również wpłynąć na ustawodawstwo w co najmniej pięciu krajach.

Aplikacja Too Good To Go dostępna jest na platformach Android i iOS, a w tygodniu startu stała się piątą najpopularniejszą aplikacją w kategorii żywność i napoje zarówno w Google Play, jak i AppStore.

Too Good To Go zrzesza użytkowników we wspólnej walce z marnowaniem żywności, łącząc klientów z miejscami, w których zostało nadwyżkowe jedzenie. Aplikacja wystartowała w Danii w 2016 r. i od tamtej pory zyskała ponad 13 milionów użytkowników w 13 krajach.

Wśród partnerów Too Good To Go w Europie są m.in.: Carrefour, Paul, Costa, czy sieć hoteli Accor i Scandic. W Polsce z Too Good To Go współpracują takie miejsca, jak: A. Blikle, North Fish, Robusta Coffee, 77 Sushi, Natura Cold Press, MOD Donuts i wiele innych. Każdego dnia użytkownicy aplikacji mają możliwość uratować paczki-niespodzianki z niesprzedanym jedzeniem. W przygotowanych przez partnerów paczkach można znaleźć nie tylko dania obiadowe, ciasta, czy sushi, ale także świeże warzywa i owoce.

Too Good To Go prowadzi także szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną w tematach marnowania żywności oraz jej wpływu na środowisko naturalne. 

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }