Gang Słodziaków zdobył na YouTubie miliony odsłon

Spot "Nowy Gang Słodziaków w Biedronce - otwórz Magiczny Portal!", informujący o ponownym pojawieniu się Gangu Słodziaków w sklepach, zdobył pierwsze miejsce w sierpniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard - Poland.

W zestawieniu tworzonym przez YouTube prezentowane są reklamy, najchętniej oglądane przez użytkowników portalu. Nagrodzony spot Biedronki, przedstawiający nowych bohaterów Gangu Słodziaków oraz zapowiadający kolejną edycję programu, został obejrzany przez użytkowników portalu już ponad 2 miliony razy oraz stał się niekwestionowanym liderem wśród reklam w sierpniu.

- Od początku zależało nam na tym, by nasza akcja była czymś więcej niż tylko kolekcjonowaniem pluszaków – z myślą o najmłodszych stworzyliśmy książki o przygodach Słodziaków oraz aplikację mobilną. Rozbudowaliśmy też strefę słodziakowych teledysków czy wieczorynek na YouTube. Od 26 sierpnia, czyli od momentu rozpoczęcia akcji, wszystkie zamieszczone przez nas filmiki ze Słodziakami w roli głównej obejrzano na YT już ponad 5 milionów razy - komentuje Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

Celem akcji „Gang Słodziaków” jest m.in. zachęcenie dzieci do czytania - Biedronka z myślą o najmłodszych stworzyła książkę o przygodach Słodziaków oraz aplikację, w której dzieci i rodzice znajdą audiobooki czy filmy.
 
Akcji towarzyszy kampania 360° „Gang Słodziaków. Magiczny portal”, prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie, kinach, mediach społecznościowych oraz na terenie sklepów, OOH i w środkach komunikacji miejskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }