Zygmunt Chajzer debiutuje w roli twóry marki eko

Proekologiczne produkty pod marką Mr. Ziggi zadebiutowały właśnie w ofercie sklepów sieci Lidl.

Zygmunt Chajzer, właściciel i pomysłodawca marki Mr. Ziggi, tłumaczy, że zależało mu na stworzeniu produktów skutecznych, ale przede wszystkim naturalnych i bezpiecznych zarówno dla skóry, jak i dla środowiska. - Wiele lat doświadczenia, udział w targach i konferencjach, rozmowy z ludźmi, wiele czynników i przemyśleń sprawiło, że mogę zaproponować środki unikalne i innowacyjne, które są odpowiedzią na potrzeby świadomego klienta, i których sam chętnie używam - mówi Zygmunt Chajzer.

Zapewnia, że stworzone przez niego produkty zostały przebadane pod kątem biodegradacji w Instytucie Chemii Przemysłowej, a dzięki skoncentrowanej formule mogą zmniejszać zużycie wody podczas prania.

Proekologiczne i biodegradowalne środki do prania od Zygmunta Chajzera – Mr. Ziggi mają właściwości dezynfekujące i biobójcze, są hipoalergiczne, proekologiczne i przystępne cenowo. Dostępne są w wariantach: White i Color.

Wszystkie środki piorące Mr. Ziggi powstają tzw. metodą suchą, co pozwala obniżyć zużycie energii elektrycznej do 70% w porównaniu z konwencjonalnym procesem produkcji. Ponadto ich opakowania są wykonane z kartonu pochodzącego w 60% z recyklingu, który w 100% nadaje się do ponownego przetworzenia. Co więcej, 1% z ich sprzedaży przekazywany jest na cele charytatywne.

Oferta jest dostępna w sklepach Lidl od 3 października do soboty, 5 października lub do wyczerpania zapasów.

Wyłącznym dystrybutorem marki Mr. Ziggi jest firma Europe Distribution Group.

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }