Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Piwo Bud debiutuje w Polsce

Za jej rozwój będzie odpowiedzialny nowo powstały, zaangażowany zespół.

Firma piwowarska Anheuser-Busch InBev zdecydowała się uruchomić w Polsce własną dystrybucję piwa Bud.

Oficjalnej premierze towarzyszy zainaugurowana w miniony weekend czteromiesięczna seria odbywających się w Warszawie wydarzeń Budx, której częścią są prace i występy polskich artystów. 

- Oficjalna premiera marki Bud w Polsce to dla nas duża rzecz, chcemy zamieszać na rynku i dać konsumentom solidną dawkę energii. Mamy świadomość, że polski rynek jest bardzo konkurencyjny, a rozpoznawalność marki duża, podobnie jak popyt na Buda. To właściwy moment, by wprowadzić nasz ceniony lager z segmentu “easy drink”. Rozpoczynamy w Warszawie, ruszając z serią wydarzeń kulturalnych w ramach globalnej formuły Budx, dobrze znanej już choćby w Paryżu, Amsterdamie czy Santiago - powiedział Bart Goense, zarządzający marką Bud w Polsce. 

Na ten rok przewidziane są jeszcze trzy imprezy z serii Budx. W najbliższych miesiącach marka skupi się na współpracy z polskimi artystami.

Bud, znana na świecie marka premium, na niewielką skalę była już dostępna w Polsce.

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }