Galeria Słowiańska otwarta po rozbudowie

Carrefour Polska zakończył rozbudowę Galerii Słowiańskiej w Zgorzelcu. W odnowionym i powiększonym o blisko 3000 mkw. obiekcie pojawiły się nowe marki, a dotychczasowi najemcy kompleksowo odświeżyli lub przebudowali swoje lokale. Rozbudowie uległy także strefa restauracyjna oraz parking.

Niedawno ukończona rozbudowa jest już drugą inwestycją na tak dużą skalę w historii Galerii Słowiańskiej, po remodelingu przeprowadzonym w 2016 r.

Dogodne położenie przy wjeździe do Zgorzelca od strony Wrocławia, Jeleniej Góry i Bogatyni, a także zróżnicowana i atrakcyjna oferta sprawiają, że jest to miejsce chętnie odwiedzane zarówno przez zgorzelczan, jak i klientów z sąsiadujących miejscowości, których liczba wciąż wzrasta.

W wyniku niedawno zakończonej inwestycji Galeria Słowiańska zyskała blisko 3000 mkw., co przełożyło się na 18 600 GLA.

Dzięki rozbudowie, do obecnych już marek, takich jak Reserved, Sinsay, Cropp, House czy sklep Home&You, dołączyły nowe, polskie i międzynarodowe brandy, w tym Quiosque, Smyk i Pepco, a także By O la la. Poszerzona została także oferta gastronomiczna, m.in. poprzez otwarcie restauracji Mania Smakowania. W ślad za rozbudową galerii, wiele obecnych już marek dokonało przebudowy lub odświeżenia wystroju zajmowanych lokali.

Nowe koncepty sklepów i punktów usługowych wprowadzili m.in. Home&You, sklep zoologiczny ZOO-Hobby czy restauracja turecka Dedekebap. W inwestycji uwzględniono również potrzeby zmotoryzowanych klientów, dla których przeznaczono 160 dodatkowych miejsc postojowych.

Kolejnym etapem po rozbudowie i modernizacji Galerii Słowiańskiej są szeroko zakrojone działania promocyjne. I tak, 25 września wystartowała kampania w mediach społecznościowych pod hasłem: „Nowe rozdanie”, popularyzująca nowy wizerunek Galerii Słowiańskiej po rozbudowie. W ramach działań promocyjnych został zorganizowany m.in. konkurs na Facebooku, w którym dla autorów wyjątkowych zdjęć Zgorzelca, galeria przygotowała do rozdania 100 kart podarunkowych na zakupy o wartości 100 zł każda.

Z kolei od 19 do 27 października w Galerii Słowiańskiej odbędzie się akcja prosprzedażowa „Jesienny wir nagród”, w której będzie można wygrać takie nagrody jak deskorolki, elektryczne hulajnogi oraz nagrodę główną: skuter elektryczny. Wydarzenie inaugurujące akcję zaplanowane jest na 19 października. Myślą przewodnią akcji będzie ekologia i ideologia „zero waste” polegająca na wykorzystywaniu dostępnych zasobów, aby ich nie marnować.

Tego dnia w galerii odbędzie się wiele warsztatów, zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci, m.in. produkcja ekokosmetyków, „zero waste”, układanie jesiennych ekobukietów, tworzenie kompozycji „Ogród w szkle”, „Drugie życie ciucha” – kreatywne warsztaty projektowania i malowania ubrań, „Eko od małego”, a także inne wydarzenia: warzywno-owocowe atrakcje, strefa zdrowych produktów i strefa warzywnej mody.

Katarzyna Pierzchała 3012 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }