Wyborowa Pernod Ricard z nowym dyrektorem marketingu

We wrześniu stanowisko to objął Craig van Niekerk, który dotychczas sprawował funkcję dyrektora marketingu w Pernod Ricard Nigeria.

Zastąpi Marka Thorne’a, który został nominowany na stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w Corby Spirits and Wine w Kanadzie.

Craig van Niekerk będzie podlegał Fabrice’owi Audan, prezesowi zarządu Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe i będzie także członkiem zarządu Pernod Ricard Central Europe.

Nowy dyrektor marketingu będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek obecnych w portfolio Wyborowa Pernod Ricard.

- Polski rynek alkoholi jest na bardzo wysokim poziomie i wciąż dynamicznie się rozwija - mówi Craig van Niekerk. - Marki należące do Wyborowa Pernod Ricard mają na nim ugruntowaną pozycję, szczególnie dzięki polskim wódkom, które cieszą się popularnością na całym świecie i są jednym z głównych towarów eksportowych. Od wielu lat śledzę zmiany na tutejszym rynku i z niecierpliwością czekam na nowe wyzwania - zapowiada.

Joanna Hamdan 13822 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.