Produkty Makro w programie "MasterChef"

Sieć hurtowni towarzyszy programowi od początku jego istnienia, czyli od 2012 r. Dostarcza uczestnikom m.in. świeże ryby, mięsa i warzywa oraz produkty marki Makro Chef, linii dedykowanej dla gastronomii, na bazie których przygotowują swoje konkursowe potrawy.

Poprzez udział w programie "MasterChef" Makro chce konsekwentnie umacniać wizerunek najlepszego dostawcy dla gastronomii. - W każdym odcinku staramy się zainteresować widzów oryginalnym składnikiem dania, czym podkreślamy nasze kompetencje i różnorodność oferty - mówi Anna Heimberger, dyrektor działu marketingu Makro Polska.

W  programie kucharze-amatorzy walczą o tytuł MasterChefa, nagrody finansowe i możliwość wydania własnej książki kucharskiej. W jury zasiadają Magda Gessler, Anna Starmach i Michel Moran – prowadzący program „10 zadań specjalnych Michela Morana”, w którym uczestnicy również korzystają z produktów oferty sieci Makro.

"MasterChef" to program kulinarny, który po raz pierwszy wyemitowany został w 1990 r. Od tego czasu doczekał się edycji w 35 krajach.

Joanna Hamdan 9559 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }