Grupa Lavazza. Lavazza Qualità Oro
W nowej odsłonie.
W nowej odsłonie ten ikoniczny „blend” nabiera charakteru marki nowoczesnej i nowatorskiej. To efekt końcowy procesu, dzięki któremu Qualità Oro stała się kawą jeszcze bardziej wyrafinowaną, wciąż opartą na tych samych wartościach: tradycji i wysokiej jakości.
- Polska to dla Lavazzy kluczowy rynek, na którym ostatnio coraz większą wagę przywiązuje się do jakości produktów. To oznaka zwiększającej się dojrzałości z punktu widzenia konsumenta. Mając świadomość nie tylko wspomnianego trendu dotyczącego jakości, ale także aktualnych trendów konsumenckich w szerszym ujęciu, przewidujemy, że nowa Lavazza Qualità Oro zostanie pozytywnie przyjęta przez polskich konsumentów, trafiając w ich zwyczaje i preferencje dotyczące picia kawy. Naszym celem jest zapewnienie konsumentom możliwości doświadczania za każdym razem smaku prawdziwej włoskiej kawy, który uosabia perfekcyjną mieszankę jakości i włoskiego charakteru - mówi Marco Barbieri, dyrektor ds. marketingu na Europę Wschodnią w firmie Lavazza.
Wprowadzenie do polskich sklepów nowej odsłony Qualità Oro wspiera start wyjątkowej kampanii, która powstała we współpracy ze znaną włoską kompozytorką i projektantką dźwięku, Chiarą Luzzaną. Aby uchwycić prawdziwą esencję Qualità Oro, przebyła ona drogę kawy „od plantacji do filiżanki”, nagrywając dźwięki na każdym etapie jej produkcji. Ta drobiazgowa praca doprowadziła do stworzenia symfonii składającej się ze wszystkich zarejestrowanych dźwięków: prawdziwej symfonii Qualità Oro.
Z dźwięków nagranych na każdym z tych etapów powstały sample, które następnie posłużyły do stworzenia wyjątkowego utworu symfonicznego, odzwierciedlającego jakość i wyjątkowość kawy Qualità Oro poprzez to, co można usłyszeć w całym procesie jej produkcji.
Ten wyjątkowy projekt dźwiękowy śledzić będzie można w Polsce od 23 września na specjalnie dedykowanej stronie internetowej marki, a także w kanałach społecznościowych Lavazzy, na Facebooku i Instagramie.

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.