Vileda promuje suszarkę Infinity

To trzecia, duża kampania reklamowa tego produktu.

Spoty telewizyjne można obejrzeć w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. A także w serwisach VOD, gdzie będzie emitowana 20-sekundowa wersja reklamy. Interaktywnym wsparciem dla działań ATL jest kampania display.

Zintegrowana kampania promocyjna pod hasłem „Wiele potrzeb, jedna odpowiedź” potrwa pięć tygodni i zakończy się 20 października.

Symultanicznie będą prowadzone działania product placement. Infinity pojawi się w takich serialach i programach jak „Rodzinka.pl”, „M jak Miłość”, „Przyjaciółki”, „W rytmie serca”, „Na dobre i na złe”. Dodatkowo akcja będzie realizowana na platformie sprzedażowej Allegro. Przekaz wesprze także komunikacja w social media, PR oraz w punktach sprzedaży.vileda.jpg.

Joanna Hamdan 14001 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.