(Udane) kampanie POS w praktyce [GALERIA]

In-Store Media Polska podsumowuje letnie kampanie POS przygotowane dla sieci Carrefour we współpracy z największymi producentami w branży FMCG - PepsiCo, Mondelez czy Velvet Care.

- LEDy są obecnie modnym elementem mainstreamu w sektorze POS – stają się uzupełnieniem regularnych kampanii poprawiając widoczność produktów oraz podnosząc wygląd ekspozycji na półce do poziomu premium. W tym sezonie wakacyjnym nasi klienci wyraźnie postawili na LEDy - mówi Bartosz Domaradzki z in-Store Media Polska.

Grupa in-Store Media regularnie realizuje kampanie dla wiodących producentów FMCG, koncentrują się m.in. na innowacjach w zakresie komunikacji POS w sieciach. W 2018 r. przeprowadziła ponad 300 kampanii, jest obecna w ponad 3200 punktach sprzedaży włączając to hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe należące do partnerów detalicznych takich jak: Carrefour, Kaufland i Biedronka.

Przykładem jest współpraca z firmą PepsiCo, która w swojej aktywacji snackowej - Lay’s Music chciała przypomnieć konsumentom, że "lato smakuje lepiej z Lay’s". - Dlatego w ramach akcji wizerunkowej w sieci Carrefour zastosowaliśmy środki przekazu w postaci: bram, shelfstopperów oraz naklejek - informuje Emilia Abramczuk, junior sales activation manager PepsiCo Poland.

Z kolei Mondelez ze swoją kampanią wystartował w sierpniu br. i przez najbliższe kilka miesięcy będzie wspierał kluczowe marki w kategoriach tabliczek czekoladowych oraz ciastek. - Po raz pierwszy użyliśmy nośnika z użyciem oświetlenia LED. Nowe podejście pozwoliło nam znacząco wyróżnić się na półce oraz zachęcić shopperów do zakupu naszych nowości - twierdzi Dominik Lewicki, category management supervisor, Mondelez International.

Velvet Care w czerwcu br. wprowadził na rynek nawilżany papier toaletowy Velvet Intima 2w1. Produkt powstał z myślą o kobietach, a przy okazji jego komunikacji w sklepach firmie zależało na niestandardowym i zaskakującym dla kategorii wyróżnieniu produktu przy półce. - Miała ona zaskoczyć klientów, wywołać impuls do zakupu i wypróbowania nowości. Pomysł okazał się absolutnym hitem, którego miarą są wyniki sprzedażowe Velvet Intima w sieci. W ciągu dwóch miesięcy trwania kampanii zakupy niemal zrównały się z podstawowym wariantem papieru nawilżanego Velvet, a marka zyskała nowe użytkowniczki - zapewnia Agnieszka Janik, trade marketing manager Velvet Care.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }