CH Manhattan w pełni skomercjalizowane

Zmiany, które w ostatnich latach nastąpiły sprawiły, że gdański obiekt tak w części handlowej, jak i biurowej jest w pełni wynajęty.

W tym czasie Manhattan zdążył przeprowadzić zarówno szereg remontów i modernizacji przestrzeni wspólnych, sanitarnych, dokonać przebudowy części obiektu zwiększając powierzchnię najmu o ponad 650 m.kw., a także wprowadzić szereg nowych marek.

- Wprowadziliśmy w podwoje Manhattanu kilku nowych operatorów, w tym debiutujące w Trójmieście marki takie jak Tedi (805 mkw.), Dealz (440 mkw.), Klockownia (600 mkw.) a także salon marki KiK (675 mkw.) czy restauracje Waga Smaków (70 mkw.) i Czwarte Piętro, która swoich gości przyjmuje na powierzchni 490 mkw. dodatkowo dysponując wyjątkowym jedynym w tej części Gdańska tarasem widokowym – komentuje Łukasz Tomczak, dyrektor zarządzający GCH Manhattan.

Efekty obserwowane w centrum wymagały także zmian lokalizacji kilku istniejących najemców. Swoje nowe powierzchnie otrzymały m.in. salony Ziaja, Zoo Delikatesy, Centrum Kopiowania D&K oraz salon krawiecki Igiełka. W tym okresie Pepco powiększyło swój metraż o ponad 90 mkw., a Centrum Medyczne Polmed urosło dwukrotnie do powierzchni 765 mkw.

- Dzięki temu mogliśmy efektywniej zagospodarować przestrzeń obiektu. Każdy poziom części handlowej zaskakuje naszych klientów ciekawymi markami, w których zaspokoić mogą zróżnicowane potrzeby - dodaje.

Gdański Manhattan także zabezpieczył mix najemców na kilka kolejnych lat.

Gdańskie Centrum Handlowe Manhattan to pierwszy nowoczesny obiekt handlowy w Gdańsku. Otwarte w 2004 roku centrum zlokalizowane jest w samym sercu handlowej dzielnicy Wrzeszcz, przy al. Grunwaldzkiej – głównej arterii komunikacyjnej Gdańska. Na czterech poziomach znajduje się ponad 70 marek, wśród których znajdują się m.in. Piotr i Paweł, H&M, KappAhl, Empik, CCC, Zdrofit Fitness, MK Bowling, Sphinx, Starbucks oraz Mediateka Manhattan. Obiekt oferuje ponad 20.000 m.kw. powierzchni handlowej oraz 6 000 mkw. powierzchni biurowej.

Właścicielem i zarządcą obiektu jest Sirius Investments, a agentem komercjalizującym Mallson Polska.

Joanna Hamdan 13995 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.